biaancakarlsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Bianca Karlsson - 28 mars 2012 16:47

2000

 2006  

  2009

 

2010

 

2011  


2012

 


Är det mycket förändring???

Kommentera...<33

pussss

Av Bianca Karlsson - 28 mars 2012 15:50

Tråkar sönder just nu väntar på att jag ska kunna gå in i mitt rum 2 byggare elr vad det nu heter är hos oss de har varit här sens typ 20 över sju imorse-.-

Om ni undrar vf de är här så typ sätter de upp nya fönster de är as fina dem är typ vita med ett hantag på sidan och de ska byta ut alla våra fönster till nya:)

Har längtat as mycket på att det skulle byta dem för det behövdes faktiskt.

Aja men i veckan ska jag inte göra så mke imorgon ska jag packa inför mamma kanske va med Min underbara bff

Sen på Fredag ska jag till mamma ( sofft )

Och på lördag ska jag in till stan och shoppa antar jag det blir nog kläder,smink,en runda på body shop

och kanske tiger aa och så ska jag nog fika där med det blir najs antar att jag ska gå dit med min bääbis Miranda hehhe vi ger  typ varandra smeknamn vi e så normala NOT!

sen på söndag ska jag nog bara ta det lungt och gå på fotbollen! NAJS!


Men ikväll blir det en kopp med varmt te ch sätta sig framför matte läxan och plugga lite!:(



SUCKS TO BE ME !

pussss  

 

Av Bianca Karlsson - 26 mars 2012 17:13

Hejsan mina fina läsare länge längessen jag bloggade typ över 2 månader sen...




SORRY FÖR DET !!


Men jalle fall min dag har varit sorgligt men ändå bra jag och några kompisar nämner inga namn har bråkat men det bra är att jag fick gå hem 1 och en halv timme tidigare ifrån skolan idag!

Det var bara  för att jag är förkyld så min pappa skulle ringa till min lärare och säga at jag inte behövde vara med på idrotten imed att jag är förkyld sedan efter min lärare hade pratat ´med min pappa berättade hon att hon hade gjort det och så sa hon att  istället för att sitta i klassrummet och göra något annat kunde jag gå hem för att jag typ bor 200 m ifrån skolan hehhehe lyckos mig


Så när jag kom hem lyssnade jag på musik och kollade bdb o youtube

kolla gärna in min kanal biancakarlsson099

Men ni får ha det så bra pussssss

Bjuder på bilden:D<3

 



Presentation


Hej!
Jag är en tjej som heter Bianca, jag är 11 år och gillar att vara men kompisar,rida och slappa.
Hope u like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards