biaancakarlsson

Alla inlägg under maj 2012

Av Bianca Karlsson - 11 maj 2012 15:54

Kom hem från skolan for nästan 3 timmar sedan nu sen vid typ kvart över fem ska vi till Torulund och ta bilder lag foto

TYR ÄGER!

Sen efter vi har tagit foto ska pappa köra mig till mamma och så ska jag vara där tills Söndag imorgon ( Lördag )

ska jag städa! och då kommer jag kanske få 400 kr sedan blir det en runda på stan heheh spoiled kid!

Aja en ska stda rummet nu och vara taggad tills andra juni då ska man med familjen til bakken i Danmark!

Pusssssss.

 

Av Bianca Karlsson - 7 maj 2012 16:39

Idag har jag varit iskolan vi hade matte engelska svenska och idrott det var jätte kul på idotten idag amandas mamma var där hon är danslärare så hon lärde oss lite dans....xD<3

sedan efter skolan var jag lite med jumjum vi chillade och satt vid datorn kuligt;D

Men ja sedan om typ en timme blir det att täna fotboll ^ ^

Ahh just det i Lördags ar vi ju  med i öxnevalla cupen ( stav) japp och vi klarade oss nda till finalen vi var as nära på att vinna guld men vi förlorade på straffar.....:/

Men vi vann silver istället och det var jätte bra ändå.

Ja och i söndags så spelade vi match mot snöstorp/nyhem och vann vi med 4-3 GÖTT!<3

Så nu e jag trött! Tänk vi spelade cup ungifär 6 matcher på cupen då sedan en match som var 2 gånger 30 min tror jag sedan idag dansade vi på idrotten körde vanlig fotboll och krabb fotboll sedan idag ska jag på fotbollsräning sedan på Onsdag ska vi spela match igen istället för tränngen aja det var väll allt jag hade att komma med pusssss

  Gammal bild.

Presentation


Hej!
Jag är en tjej som heter Bianca, jag är 11 år och gillar att vara men kompisar,rida och slappa.
Hope u like it!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards